noOR8388
15 okt
bz gile dgn bbq sektor..
dr ayam ke tempat bbq
mujur la ade mmber2 yg tolong...
well..
bukn la aku wat sorg
ade la yg turun pdg..
hulurkn tgn rengan kn beban
hahaha....
Alhamdulillah..
semua nya jalan dgn selamat
semua nya hepy2 blaka..
terutama waktu amik gambr..
amboiii...
mcm2 post ade,,,
3 Responses
  1. linda Says:

    oo,ad jamuan yea.best2.sy x de.patut terbau2 ayam smpai tmpt sy ni,Ani!


  2. linda Says:

    ada lagi komennya.doakn sy,Ani.byk nk kena study nih.hehe.semoga ko terus menulis dgn semangatnye.sy tukang bc n insyaAllah akn bg komen.

    ni haslinda zainol abidin tau Ani.lupa plak nk knlkn diri.


  3. Fizie Says:

    xaci..xajak..kedekut..wah..junior yang lupakan senior nie..isk2..