noOR8388

Jgn pilih jln itam
Btol ke movie yg tak bermoral
Aku sndri dah tgk
Tak de la movie yg tak patut d tonton
Cume
Kes yg die papar kn terlalu real
Org melayu bukn la open sgt
Tntg bnd2 cam ni pon
Mmg akn d pndg negative je la
Tp
Tak bg aku
Ade je moral yg nk d sampaikan
Cume terlalu abstrak
Org sush nk nmpk
Kne tgk
Baru tau pe yg die nk sampai kn sbnrnya
Tiap dialog
Dan watak yg d paparkan
Ade tugas n mksd sndri
Sndri kne pahm la
Ank yusof haslam ni
Mmg berani
Wat cter cam ni
Cter yg sush d terima masyrakat
Tak pela
Lain org
Lain pndgn
Biar aku dgn pndgn aku
Mrk dgn pndgn mrk
Aku tak slh kn dorg
Kalo pikr cam tu
2 Responses
  1. shah_putera Says:

    nak knl blh?? add me facebook..shah_putera02@yahoo.com Shah Putera


  2. shah_putera Says:

    nak knl blh?? add me facebook..shah_putera02@yahoo.com Shah Putera