noOR8388

sejak aku dah hbs blajo ni...
cari keje tak jumpe2
dah jumpe pon aku terpkse tolak
sbb tak kne dgn jiwa aku
nk kate aku ni memilih, tak gak
tp ntah la...
mak bpk aku la nsht kn...
'tgu je la peluang keje yg lain'
restu fmily pling pntg
so i follow u....
huhu
jujur la ekkk...
aku skrg dah makin kedekut
dgn dri aku sndri la
nk bli pape yg aku suke, aku thn dlu nfsu
aishhhh
duit kne simpan maaaa
nt nk g intervw, nk start keje kne pakai bayk wit
smpai kn bedak muke aku ni pon tak bli2 lagi
pe nk jd ntah dgn diri ku ini
hehe
tp dlm mase yg same aku pon mate duitan dah
nk kje pikir gaji nya beso ke tak
tiap mgu aku akan pastikan aku keje pnuh tuk dpt kn duit yg byk
klo tak cukp, aku mintk lg kat bos aku
hahaha
mujur la bos aku ni baik ati
aishh murah rezki ckgu =))

hajat d ati nk bli novel
byk dah aku tguh ...
aku semakin gile dgn novel NB ...
tp syg...
krn aku kemut, aku tak bli novel best NB...
dlm mse yg same...aku ade jumpe 1 novel yg aku rase nk beli
sbb....novel tu wat mmbe aku gelak guling2 bile bace...
aku pon nk try gak gelak cam dorg...
ye la, aku bace novel NB smua nya wat aku nagis tak benti...
pehhh...mmg pilu je aku bace tulisan die
NB the best...
sskali bace novel yg wat aku gelak guling2 pe slh nya kn..
tp ntah bile aku dpt bli novel ni...
0 Responses